متون عمومی
  • شرح وظایف واحد انفورماتیک
  • تنظیم سطح دسترسی و مدیریت کاربران
  • تهیه Backup برنامه
  • توسعه سیستم آموزشی موجود و ایجاد قابلیتهای جدید
  • شرکت در جلسات IT
  • فراهم آوردن بستر نرم افزار وسخت افزار برای مرکز
  • همکاری با کارشناسان شبکه وسیستم های پایه وبرنامه ریزان سیستم درزمینه نصب راه اندازی وپشتیبانی تجهیزات مورد نیاز
  • برآورد، تهیه وتنظیم فهرست فنی قطعات مورد نیاز به منظور پشتیبانی سخت افزارهای موجود وانطباق قطعات خریداری شده با مشخصات فنی مورد نظر
  • بهینه سازی وجمع نمودن رایانه ها بر حسب نیاز مرکز
  • همکاری در تدوین برنامه های آموزشی وارائه آموزشهای لازم به کارکنان مربوطه
  • انجام ا مور مربوط به آماده سازی وراه اندازی دستگاههای اصلی و جانبی
  • راهبری و نظارت بر اجرای برنامه ها وجریان عملیات رایانه های در حال کار
  • تشخیص و رفع اشکالات موجود و اعلام شده از سوی کاربران در چارچوب وظایف محوله
  • بکاربردن برنامه های پیش نیاز جهت راه اندازی سیستم ها
  • گزارش اشکالات موجود در اجرای برنامه ها،رایانه ها وتجهیزات ارتباطی محلی و راه دور به مسئولین مربوطه
  • انجام امور مربوط به نگهداری وطبقه بندی وحفاظت از منابع ضبط اطلاعات براساس ضوابط تعیین شده
  • ورود داده ها بر اساس دستورالعملهای مربوطه وتحویل آن به مسئولین ذیربط پس از پایان عملیات
  • بازبینی داده ها ورفع اشتباهات احتمالی
  • کنترل کمی وکیفی کارها در انجام بهینه امور وارتقاء بهره وری کار
  • تهیه نسخه پشتیبان از داده های وارد شده در مقاطع زمانی مورد نیاز
  • دريافت يا تكميل فرم درخواست خريد تجهيزات رايانه اي
  • بررسي كارشناسي علت نياز خريد تجهيزات رايانه اي و تاييد ، يا عدم تاييد نياز
  • بررسي فني قطعات و گارانتي هاي ارائه شده و مطابقت با ليست تهيه شده وفاكتور تاييد شده
  • نصب سيستم عامل هاونرم افزارهاي جانبي ،آنتي ويروس و... بر روي رايانه هاي موجود در واحد
  • عيب يابي و رفع مشكل شبكه‌ا ي كليه سيستمهاي كامپيوتري موجود در مركز مربوطه( IP وكارت شبكه و... )
  • به روز نگه داشتن مطالب وب سايت ( اخبار و اطلاعيه و ... )
  • آگاهي كامل از تنظيمات نرم افزار اتوماسيون اداري
  • انجام سایر امور