متون عمومی
شرح وظایف واحد بهبود کیفیت
  • تهیه و تدوین برنامه استراتژیک
  • تهیه برنامه  عملیاتی سالیانه
  • بررسی کیفیت خدمات
  • ارائه الگوي استاندارد در بخش جذب نيروي انساني، فضاي فيزيكي مناسب و فرآيندهاي كاري
  • هماهنگی لازم در خصوص اعتباربخشی سالانه بیمارستان
  • ایجاد هماهنگی بین بخشی
  • ایجاد هماهنگی با سایر واحد های دانشگاه
  • تهيه و تدوين شاخص هاي  مورد نیاز مسئولان بيمارستان
  • تهيه وتدوين دستورالعمل ها و بخشنامه هاي مرتبط از طریق کمیته تحول اداری
  • پایش مستمر فعالیتها،جمع آوری اطلاعات، تجزيه و تحليل آماري نسبت به فعاليتهاي مربوطه
  • تقویت مدیریت مشارکتی با استفاده از نظرات كارشناسي علمي و كاربردي با مشاركت مسئولان واحدهای داخل بيمارستان
  • بررسی و تدوین راهکارهای افزایش درآمد
  • بررسی و تدوین راهکارهای کاهش هزینه
  • بررسی رضایتمندی ارباب رجوع
  • ارتباط مستمر با مسئولان  بيمارستان در جهت رفع مشكلات
  • نظارت و ارزيابي عملكرد واحدها در زمينه مديريت بحران و حوادث غيرمترقبه
  • بررسی پیشنهادات ارائه شده از طرف پرسنل با مشارکت در کمیته نظام پیشنهادات مرکز
  • تحقيق و پژوهش در راستاي فعاليتهاي مربوطه
  • شرکت در جلسات و کنفرانسهای  مرتبط
  • هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیتهای بهبود کیفیت در بیمارستان
  • تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان در موضاعات بالینی و غیر بالینی (مدیریت،امور مالی،خدمات پزشکی،خدمات پرستاری،خدمات عمومی و پشتیبانی،خدمات پاراکلینیک )
  • تدوین سیستم ها و فرایند های بیمارستان منطبق بر اصول بهبود کیفیت طراحی شده.
  • شرکت در  کمیته های بیمارستانی و رهگیری اجرای مصوبات مربوط
  • تهیه گزارش سالیانه برنامه بهبود کیفیت
  • تدوین واجرای خط مشی رسیدگی به پیشنهادات،انتقادات و شکایات در بیمارستان
  • تعیین و نشر بیانیه رسالت بیمارستان در سطح واحدهای مختلف بیمارستان
  • پیگیری و هماهنگی پیاده سازی استانداردهای اعتبار بخشی در واحدهای مختلف بیمارستان
  • ایجاد نظام جامع مدیریت خطر بیمارستان
  • ایجاد نظام گزارش دهی خطاهای پزشکی در بیمارستان