|
شرح وظایف کارگزینی
- تهیه پیشنویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ،ترمیم حقوق ، مرخصی،معذوریت ، ترفیع ، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام،تبدیل وضع استخدامی،ترفیع ،بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه
- تکمیل فرمهای درخواست ها ارجاع شده از مافوق
- ثبت پرونده آموزشی کارکنان
- انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارمندان
- بررسی پرونده پرسنلی جهت ارتقا طبقه
- تهیه ضوابط و دستورالعملهای لازم
- کنترل تأخیر و تعجیل و حضور و غیاب کارکنان در مقاطع مختلف
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرایی قوانین و مقررات مورد عمل
- اتخاذ قوانین لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- تهیه گزارشات لازم و ارجاع به مافوق
- انجام سایر امور طبق دستور مافوق
|
|